Loading widget group article_left_top...
Prenumeratoriams

Painiava dėl įvažiavimo į Kauno senamiestį mokesčio: „Turime atsisiųsti krūvą programėlių?“

Karolina Stažytė / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.
Karolina StažytėAktualijų žurnalistė Kaune
Sumažintos taršos zona Kauno senamiestyje / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.
Sumažintos taršos zona Kauno senamiestyje / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.

Mažytį automobiliuką vairuojantis Edgaras (vardas pakeistas) liko nesupratęs, reikia jam mokėti 2 eurų rinkliavą už įvažiavimą į Kauno senamiestį ar ne. „UniPark“ programėlėje kaunietis perskaitė pranešimą, kad mokestis šiai mašinai netaikomas, tačiau savivaldybė skyrė baudą. Dėl jos sumokėjimo taip pat kilo klausimų. Edgarui visa ši situacija priminė „cirkelį“. Įmonė „Parkavimas Kaune“ 15min pateikė paaiškinimą.

Loading widget group article_middle_widgets...

Į 15min redakciją kreipėsi skaitytojas Edgaras, panoręs papasakoti, anot jo, kuriozišką situaciją, susijusią su Kauno miesto taršos mokesčio rinkliava.

2024 metų gruodžio 31 dieną šiam vairuotojui buvo surašytas administracinio nusižengimo protokolas – skirta bauda už tai, kad vairuodamas transporto priemonę „Microcar“ jis įvažiavo į „Senamiesčio sumažintos taršos zoną“ nesumokėjęs vietinės 2 eurų rinkliavos.

Tariamas nusižengimas A.Jakšto gatvėje padarytas 2024 metų spalio 2 dieną.

Sumažintos taršos zona Kauno senamiestyje / Kauno miesto savivaldybės nuotr.
Sumažintos taršos zona Kauno senamiestyje / Kauno miesto savivaldybės nuotr.

„Gavome baudą, nors „UniPark“ oficiali programėlė rašo, kad toks mokestis neskaičiuotinas. Automobiliukas mažytis, mopedo kategorijos. Pagalvojome, gal ir normalu, kad mokestis neskaičiuotinas, bet savivaldybei atrodo kitaip“, – istoriją ėmė pasakoti kaunietis.

„UniPark“ programėlės pranešimas / Skaitytojo nuotr.
„UniPark“ programėlės pranešimas / Skaitytojo nuotr.

Kaip sumokėti, kai nurodo nemokėti?

Edgaras patikino: jei mokestį mokėti, vis dėlto, jam priklauso, viskas dėl to gerai, tačiau kaip tai padaryti, jei oficiali programėlė nepriima to mokėjimo ir informuoja, kad transportui su tokiu ir tokiu valstybiniu numeriu nėra priskiriama mokėtina suma?