Loading widget group article_left_top...

Seimas: loterijų bei lošimų įmonės mokės didesnius mokesčius

Sniegė Balčiūnaitė
Šaltinis: BNS
Lošimo kauliukai / 123RF.com nuotr.
Lošimo kauliukai / 123RF.com nuotr.

Seimas nutarė labiau apmokestinti nuotolinių ir antžeminių lošimų bei loterijų įmones.

Loading widget group article_middle_widgets...

Nuotolinių ir antžeminių lošimų įmonės nuo 2022 metų liepos mokės 20 proc. tarifą, o loterijų įmonės – nuo 2023 metų sausio – 18 procentų.

Lošimų įmonių tarifas bus skaičiuojamas nuo lošėjų statomų sumų ir jiems faktiškai išmokėtų laimėjimų skirtumo (angl. gross gambling revenue – GGR), o loterijų – nuo išplatintų bilietų nominalios vertės.

Už tokias Loterijų ir lošimų mokesčio įstatymo pataisas balsavo 76 Seimo nariai, prieš buvo trys, o 27 susilaikė.

Seimo Biudžeto ir finansų komitetui (BFK) antradienį nepritarus siūlymui ateityje suvienodinti nuotolinių ir antžeminių lošimų bei loterijų organizatorių apmokestinimo bazę, balsavimo dėl to Seime nebebuvo – jo iniciatorius liberalas Eugenijus Gentvilas pataisą atsiėmė.

Dabar loterijų organizatoriai moka 5 proc. išplatintos bilietų vertės mokestį ir dar 8 proc. tiesiogiai skiria paramos gavėjams.

Už lošimus B ir A kategorijos automatais ir stalo lošimus mokamas fiksuotas mokestis už kiekvieną leidime nurodytą įrenginį. Kitų rūšių lošimams taikomas mokestis skaičiuojamas nuo GGR: bingo, totalizatorių, lažybų organizatoriams taikomas 18 proc. tarifas, o nuotolinių lošimų – 13 procentų.